maandag 15 januari 2024

Adventskalender dag 15 en 16

 


Deze keer is het een beetje van alles
rijtje driehoekjes en losse
en een toegift van iets wat lijkt op
bolletjes wol. 

Die mousse zorgt voor mooie scherpe afdrukken.


Ik rommel wat aan, die bloemen zijn leuk...
en o ja, die achtergrond krijgt nog wat kleur.
En dan een beetje spelen met die vlakjes.
Geen topper, maar toch aardig.




Bij deze vind ik dat gezichtje zo schattig.
Hartjes toegevoegd en toen kwam dat oog
ook nog voorbij.
Die balletjes wol toch gebruikt,
associatie met Ariadne en haar draad.


Iedere keer is het weer verrassend,
wat komt er nu uit het envelopje?
Een hekwerk, of druppels misschien?


Die ondergrond is een kaartje, wat steeds weer 
aan de kant gelegd werd.
Nu moest het toch echt gebruikt worden.
Ik stel me voor, dat dit de omgeving van het
zeepaardje is.
Hij staat heel kalm in het water,
maar heeft een opruiende tekst.
Zo meteen schiet hij zomaar weg!


In de map met dierenplaatjes vond ik
dit uiltje. Het is een beschilderde steen.
Beeldig!
En dan de tekst:
" it's okay to be happy with a calm life".
Wel iets om over na te denken
in deze tijd.


3 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Mooi.

miekequilt zei

Het is echt genieten van wat je allemaal maakt. Ik vind het echt superleuk, creatief en inspirerend.

Anny zei

Wat leuk zijn ze toch allemaal! Kan geen favoriet kiezen. Heerlijk toch om iedere dag even creatief bezig te zijn.