woensdag 3 januari 2024

Adventskalender dag 4

 



Vanochtend al vroeg bezig,
vanwege de tip om de verf op te brengen 
met een tandenborstel. 
Het lukte veel beter.
Dit stencil is ook iets grover,
misschien werd het daarom duidelijker.

Het regende alweer,
dus na de koffie verdwenen de dames
naar zolder.



Julia gaf zich neer en ik stortte me 
op mijn huiswerk. Het ging zó lekker,
dat ik vergat om tussendoor foto's 
te maken. 
Dit is het resultaat voor vandaag.





De cijfers toch niet helemaal scherp, vandaar de omlijning.


Hier is de ondergrond beplakt met één laagje
van een servet en zijn de cijfers weer gemaakt met 
de emulsie. Lekker smeren met een
paletmes.



Voor de duidelijkheid: 
er zitten geen aanwijzingen of opdrachten
in het blikje bij de stencils.

Ik vind het wel prettig zo,
gewoon zien wat er in de voorraden
te vinden is en dan aan het werk. 
Je kunt  zelf ook een lijstje 
met onderwerpen of trefwoorden
 opstellen.
Er is nog zóveel mogelijk...





2 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

En alweer erg leuk geworden Irene.

miekequilt zei

Wat een mooie werkjes weer. Heerlijk om zo bezig te zijn, het weer leent zich er echt voor.