donderdag 4 januari 2024

Adventskalender dag 5

 



Vrolijk zakje met een streepjes stencil.
Ook vandaag wat gedoe om het stencil
duidelijk over te brengen.
Uitproberen op de achterkant van het kaartje.


Volgens vriendin duidelijk invloed van storm Henk:
huis staat scheef, vis op het hoofd gekregen....
dan zeg je wel " whoop-whoop".


Voor kaartje 2 gebruikte ik weer de mousse.
Mooi duidelijk, goed reliëf.
Het doet me, samen met die ernstige ogen,
aan tralies denken. 
Hopelijk krijgen we eenpaar zonnige dagen,
zodat ik ze in beter licht op de foto kan zetten.


4 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik vind het zo ontzettend mooi wat je maakt. Heel leuk om met materialen die niet van jezelf zijn steeds iets moois te creëren.

conny's quilts en creaties zei

Leuk om steeds weer iets nieuws uit te proberen met de nieuwe stencils. Door jou geïnspireerd heb ik ook weer wat collages zitten maken ;)

conny's quilts en creaties zei

Leuk om steeds weer iets nieuws uit te proberen met de nieuwe stencils. Door jou geïnspireerd heb ik ook weer wat collages zitten maken ;)

conny's quilts en creaties zei

Wat raar. Mijn reactie wordt twee x geplaatst