donderdag 25 januari 2024

Adventskalender - afgelopen!

 



Het één na laatste stencil 
en de resultaten:


een beetje knorrig kijkende muis,
die je waarschuwt om vooral WILD te blijven.
Ik ben nooit zo wild geweest,
misschien toch eens proberen?


mooi craft papier, 
beetje zuinig op omdat het zo mooi is


En toen de laatste!
Oei, oei, een straatje...
En ik had geen idee, wat ik daarmee kon doen. 


Eerst het vrije werk en dan die sterretjes.
Er viel een boeket uit een bakje restpapier.
Toen werd het toch nog een aardige uitwerking.


En 's avonds, na Binnenstebuiten,
kwam ik dit beertje tegen.
Ha! Bellen blazen - liedje van Vera Lynn!

En vanochtend gewoon even de kluts kwijt:
na het aankleden niet eerst stencil bekijken
en bedenken, wat er mee kon.
Tijd over!

Maar, nu nog iets bedenken om ze te bewaren.
Mijn plan is, om er met boekringen, 
een boekje van te maken. 

Nog even een groepsportret van de laatste zes
van de beide stapeltjes


met die cuts van ArtbyMarlene of Flow


vrij werk, 
collages uit de knipselmappen.

Vanavond telefonisch overleg met vriendin:
wat vinden we ervan?
is het "samen" werken goed bevallen?
doen we zoiets nog eens?
Ik denk, dat ik de uitkomst wel weet..






4 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik hoop voor ons dat jullie doorgaan. Wat een leuke werkjes heb je gemaakt. Lekker kleurig, altijd vrolijk en vooral leuk als inspiratie om ook eens te gaan doen.

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooi resultaat. Een boekje om ze in te verzamelen wordt vast ook erg leuk. Gezellig om samen met een creatief project bezig te zijn

conny's quilts en creaties zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anny zei

Samen iets doen is altijd leuk! Je hebt elkaar echt nodig voor creatieve ideetjes! zo leuk allemaaal!