vrijdag 13 januari 2023

Vitrine inrichten

 




Een paar dagen geleden reed ik naar Wommels om
in de bibliotheek deze vitrine in te richten.
Zó leuk om deze mogelijkheid te krijgen!
Hij staat midden in de ruimte, bij de trap
waar je de bieb in komt. 

Lekker licht, je kunt er omheen lopen
en zo ook de achterkant van de boekjes bekijken. 
Echt een mooi plekje en er waren meteen
een paar dames, die belangstelling hadden.

Als er belangstelling is, geef ik op 29 maart 
een workshop om kennis te maken met mijn manier
van werken. 




6 opmerkingen:

miekequilt zei

O, ik heb je vorige stukje niet goed gelezen. Dacht dat je één werkje mocht exposeren. Maar je hebt een hele vitrine. Wat leuk. En wat ligt er veel moois. Ik zou 29 maart graag komen, maar moet naar de tandarts , en die afspraak kan ik niet verzetten. Ik wens je veel enthousiaste bezoekers.

Marguerite zei

Leuk hoor! Een hele eer ook

Bettie zei

Wat leuk zeg!

conny's quilts en creaties zei

Wat heb je zo een mooie tentoonstelling ingericht. Mooi om al je werk zo bij elkaar te zien. Hopelijk krijg je er mooie reacties op

Elizabeth zei

Oh, je werk komt zo wel erg goed terecht in zo'n mooie vitrinekast...
Spannend!

In de weer zei

Wat leuk om daar te mogen exposeren, mooie werkstukken verdienen ook zeker zo’n mooie plek.