vrijdag 14 juni 2019

Creatieve inspiratie



Sinds ik in het Victoria & Albert Museum in Londen een tentoonstelling
van het werk van Kaffe Fassett bezocht, ben ik een groot fan.
Die vrolijke kleuren, de manier waarop hij motieven combineert,
zijn hele kleurgebruik... alles is inspirerend!



Omdat het vakantie is, mocht ik het boek Bold Blooms kopen van mezelf.
Ik had zijn Dreaming in Colour al eerder gekocht, dus een mooie aanvulling.


 Duidelijk van: More! More! More!
"when in doubt - add more colors".
(al je twijfelt,voeg dan meer kleurtjes toe)...


Helemaal mee eens!


Ik ga hartjes maken: eerst een ondergrond maken,
dan de hartvorm uitknippen,
bewerken en borduren. 


ook de kraaltjes erbij,
de kleurkeuze is geïnspireerd door de kleuren van mijn breiwerk




Hartjes in hun eigen hoesje. 

6 opmerkingen:

Antoinette van Schaik zei

Wat mooi gemaakt en zo heerlijk kleurrijk, inspirerend!

kaneeltje zei

Heb ze even van dichtbij gekeken, wat ziet dat er prachtig uit! Zou je weleens bezig willen zien hoe je dat doet.....

kaneeltje zei

Het werk van Kaffe is geweldig, hoe hij kleuren en patronen mixt. Ken zijn werk alleen van foto’s. Geniet van je boek en je vakantie!

Truus zei

Prachtig boek van Kaffe Fassett.
Ga je ook naar zijn lezing bij Trijntje van de Horst in september?
Ben toen in Staphorst geweest en heb genoten van zijn verhaal en de foto's.
Leuk zijn je harten geworden.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

In de weer zei

Wat een leuk idee zeg, hartjes in een hoesje. Leuk ook voor een verjaardagswens of om aan een cadeautje te hangen. Ik word er door geïnspireerd, dankjewel.

Anny zei

Het plezier spat er vanaf! Wat een lieve hartjes.