woensdag 3 april 2024

Collage's maken - week 2

 



Vorige week knalde ik de collage er zó uit, 
deze week kostte het wat meer zoekwerk.

Die spiegel was het grootste " probleem" .
Maar gelukkig ook goed gekomen.
Goud zit in de kleine gestencilde driehoekje
(alsof ze zingt)
en de lijnen onderaan. 
Ik vond in de voorraad prachtig papier met driehoeken
in een boekje van A.ction. Dat zorgde niet alleen
voor de driehoeken maar ook voor 
het kleurenschema.
Het vogeltje komt waarschijnlijk uit
een oude Country Living. 

En natuurlijk wat muziek, want je hoort buiten

al zoveel vogels zingen.


Ik ben erg benieuwd naar de ander bijdragen.

Kijk voor de links op het blog van Connie

en geniet van de creativiteit!

13 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een mooitje! Ik plak steeds de hele pagina vol maar zoals jij het doet is het ook prachtig zeg! Hihi, ik doe zó veel inspiratie op ;)

conny's quilts en creaties zei

Mooi joh. Heel fijntjes zo met die lichte kleuren

conny's quilts en creaties zei

Mooi joh. Heel fijntjes zo met die lichte kleuren

Janny zei

Mooi gedaan!

Marjan zei

Wat een mooie delicate collage! Ik ben het helemaal met Conny eens.
Soms gaat het maken wat stroef, maar hoe lekker voelt het dan als je tevreden bent met het eindresultaat!

Hannie de Beer zei

Zeker heel fijntjes en rustig, ook ik ben het eens met de andere opmerkingen!

Josephine zei

Een heel beschaafde en lieflijke collage Irene, juist heel
bijzonder door zijn fraaie eenvoud.

RiaN, Adriaantje zei

Heel mooi gemaakt!

Elizabeth zei

Ja, het gaat niet altijd even gemakkelijk.. Soms maak je een behoorlijk proces door voordat er uiteindelijk iets naar je zin ligt.
Mooie collage en het is soms juist heel leuk om de kleuren van een tijdschrift of blokje aan te houden; daarmee doorbreek je je eigen voorkeuren soms...

De Breimeisjes zei

Oeh, heel mooi in deze zachte tinten, het prille ontluiken van het voorjaar, met inderdaad zingende vogels.

Dientje zei

Prachtig met die pasteltinten. Heel mooi. Groet, Dientje

miekequilt zei

O, deze is mooi! Je hebt iets anders dan de meesten gemaakt. Heel licht van kleur en erg rustig. Ik vind de collages van anderen ook mooi, maar dit is echt geweldig.

Frederika zei

Een prachtige collage. Mooi rustig gehouden.