woensdag 27 maart 2024

Collage's maken - week 1

 


Vorige week zag ik bij Connyquilts een oproep
voor het maken van collage's.

Het was hier druk en onrustig, dus ik twijfelde...
Maar vandaag komen bij de deelnemers
de leukste creaties voorbij.
En ineens kreeg ik het ook te pakken!

Deze week zijn de uitgangswoorden:
oranje, vlinder, ruitjes en gaatjes.

Dit is het voorlopige resultaat,
misschien vul ik het straks nog wat
aan met een stift . Even afwachten.


De vlinder is een afbeelding van een mooi juweel,
de gaatjesrand is, geloof ik, uit een oude agenda van Daphne's
Dairy en de ondergrond is een bijzondere atlas:
De Atlas van de Belevingswereld. Hier kun je hun site bekijken 
voor een indruk.
Deze pagina geeft goed het gedachtenproces weer,
als je creatief bezig bent.

Klik op de link naar het blog van Conny
om het werk van andere deelnemers te bekijken.








14 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een mooie bladzijde heb je gemaakt.

Elizabeth zei

Leuk dat je ook meedoet, Irene!
Ja, die gaatjesrand kan heel goed uit DD zijn, de agenda misschien...
Wat een prachtige vlinder heb je op je collage!
En jij koos ook voor oranje en groen als kleuren...

conny's quilts en creaties zei

Wat leuk dat je ook meedoet Irene en meteen met een mooie binnenkomer!

Marjan zei

Wat leuk dat je vanmorgen alsnog hebt besloten ook mee te doen! Ik vind het mooi zoals de vlinder niet erg opvalt op de gebloemde stof; het lijkt net als in de natuur, soms vallen ze op, soms juist niet.

Marjan zei

Wat leuk dat je vanmorgen alsnog hebt besloten ook mee te doen! Ik vind het mooi zoals de vlinder niet erg opvalt op de gebloemde stof; het lijkt net als in de natuur, soms vallen ze op, soms juist niet.

Josephine zei

Wat leuk Irene dat je hebt besloten ook me te gaan doen. Dan heb je heel snel gewerkt
om deze mooie collage te maken, vooral de vlinder vind ik heel fraai.
En alles is er mooi in verwerkt.

Anoniem zei

De ene collage nog creatiever dan de andere kom ik tegen,maar allemaal prachtig om te bekijken.
Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

Dientje zei

Ik zie zoveel mooie collages langskomen. Jij bent wel een snelle werker. Prachtig geworden. Groet, Dientje

Anoniem zei

Ik heb net die link naar de atlas bekeken. Wat een creatief boek. Connysquits

In de weer zei

Super mooi gemaakt en dan zo snel ook nog, knap werk !

miekequilt zei

Wat een mooie collage. Leuk dat je ook meedoet en dan meteen laat zien hoe goed je collages maakt.

Hannie de Beer zei

Een mooie collage. Leuk toch om mee te doen!

Frederika zei

wat een leuke collage

Kitty zei

Ik zag net bij Conny ook een link naar jouw blog staan als een van de deelnemers aan de collage challenge. Dus neem ik maar even een kijkje ;) Wat een leuke collage is dit! Ik ga gauw je collage van week 2 bekijken!