zondag 21 april 2024

Affo's

 


Mijn man is blij: zijn sokken zijn af.
Voor mij vallen ze onder de categorie: "lelijkste sokken
in dit huis". Hij vindt ze heerlijk warm.
Dat is het belangrijkste in dit geval. 



Deze winter is er in de bibliotheek
een hoekje ingericht met puzzels om 
te ruilen (of te houden).



Ik koos deze en het bleek eentje voor de 
lange adem. Maar, toch zeker de moeite
waard. Hij is uit
een serie met Disney figuren,
dit was Lady en de Tramp.


Jammer, de vorige eigenaar had er 
niet meer achtergelaten.



De beide borduursels voor De Nieuwe Tempel
zijn ook af. 



De onderste is intussen terug gestuurd
zodat hij , met andere borduursels,
de binnenkant van de tempel kan versieren. 









5 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijke sokken. Het gaat inderdaad niet altijd om mooi, ze moeten vooral lekker zitten. De borduurtjes zijn mooi geworden. Leuk initiatief.

Mevrouw W. zei

Bij ons ligt het puzzelen even stil, want met een jong poesje in huis gaat dat niet.
Van de week vroeg een collega of ik misschien legpuzzels voor haar ouders had, want die puzzelen vaak en graag. Ik ga de puzzels die wij gelegd hebben binnenkort aan ze geven.

Ger zei

Je draagt sokken niet alleen voor de leuk maar hoofdzakelijk om je voeten warm te houden,toch….
Wanneer ze in mijn man zijn sokken lade zouden liggen kregen ze het label mooiste😀
Van die blije sokken voor mannen vind ik net zo erg als foute kersttruien.
Je borduurwerk mag gezien worden.

Elizabeth zei

Ha, die mannen ook... Echt zo'n typisch praktische opmerking, maar ja.. het oog wil soms ook wat hè. Hij heeft in elk geval lekker warme voeten en dat is ook wat waard.
Leuk, zo'n ruilhoekje in de bieb.. goed initiatief!
Prachtig borduurwerk, Irene... echt iets voor jou...
Fijne week, groetjes van Elizabeth

Anny zei

Och, als de sokken maar lekker warm zijn. Daar gaat het toch om.
En wat handig: puzzels ruilen. En nu maar hopen dat alle stukjes erin zitten.