woensdag 24 april 2024

Collage's maken - week 5

 


Wat gaan de dagen snel, al weer de vijfde week
van het collageproject van Conny.

Deze keer aan het werk met de woorden
turquoise, vierkant, scheur en vis.

Die vis wist ik meteen, maar dan...
Een servet met vierkantjes gescheurd.
Turquoise is ook simpel, want mijn favoriete kleur.

Die vierkantjes zitten in het servetje, maar 
ik vond, dat het turquoise nog even terug mocht komen.
Vandaar de vierkantjes bovenaan. 

De vis is al heel oud, waarschijnlijk uit 
een nummer van Country Living. 
Het is een broche in de vorm van een 
school vissen, van emaille en zilver.
Ik ben er weg en heb 'm jaren bewaard.

Kijk voor het werk van de andere deelneemsters
ook even op het blog van Conny,
ik zag al een paar mooie uitvoeringen.



10 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat een bijzondere vis! En turquoise met zwart is een ijzersterke combinatie, dat blijkt maar weer uit deze collage..

Frederika zei

Prachtig. Mooie combinatie de zwart witte vierkantjes met het turquoise. Leuk ook die school vissen.

Kitty zei

Een mooie collage en ook een geweldig visje! Ik ben benieuwd wat er achter de "luikjes" in de vierkantjes zit ;)

Janny zei

Mooie collage met een heel bijzondere vis!

conny's quilts en creaties zei

Wat is de collage mooi Irene, met het zwart bij het turquoise en een tipje oranje in de school vissen. Mooi gevonden dat geblokte servet.

RiaN, Adriaantje zei

Zo mooi AL die visjes,

De Breimeisjes zei

Ja, heel mooi gemaakt!

Josephine zei

Een heel mooie collage geworden Irene, vind de zwart/wit blokjes ook heel mooi
in dit geheel. Dit is zeker een heel bijzondere vis die je verwerkt hebt, mooi
dat je die al tijden hebt bewaard en het nu zo goed van pas komt.

miekequilt zei

Wat een prachtige collage. De zwart-witte blokjes heb je heel goed bedacht.

Anny zei

Geweldige collage.En je hebt je zo mooi aan de opdracht gehouden. Een stevige stapel Country Living is nooit weg!