zaterdag 7 januari 2023

Ideale omstandigheden voor creatief bezig zijn

 



Het is droog, de zon schijnt zelfs in de zolderkamer.
Ideaal om weer eens lekker te werken.
Volgende week mag ik een vitrine in de bibliotheek van Wommels inrichten met
een mijn werkstukken.
Hoog tijd om te inventariseren en nog wat kleine dingen
af te maken.
Helaas vindt Julia ook dat het ideale omstandigheden zijn:
gezellig languit bij de Vrouw op haar werk en de garentjes
je poten en gezicht wassen. 
Intussen grijp je dan de gelegenheid om losse kralen van de tafel te slaan…




 


intussen heeft ze me ook nog van mijn stoel gewurmd







4 opmerkingen:

Marguerite zei

Dat schiet zo niet op. Hihi
Veel succes

miekequilt zei

Wat leuk, een tentoonstelling van je werk. Zelfs al is het maar één werk, het is toch leuk. En die malle poes moet even van je stoel want anders komt je werk niet af.

conny's quilts en creaties zei

Brutale kat! Je zult haar moeten verbannen als je nog even bezig wilt....;) Leuk dat je werk mag gaan tentoonstellen.

Elizabeth zei

Volgens mij spreken de katten dit met elkaar af... Ze weten het precies!
Wat een eer om je werk tentoon te mogen stellen, leuk joh!