dinsdag 4 april 2023

Workshop Slow Stitching

 


Als afsluiting van mijn expositie  
in een vitrine van de bibliotheek
in Wommels heb ik een workshop gegeven.

Er hadden zich 10 dames opgegeven, meer dan ik verwachtte.
Ik dacht; als ik er 5 heb vind ik het al geweldig!

Goed nadenken over de planning: 
materialenpakketje om mee te starten,
extra materiaal om mee aan het werk te gaan,
uitleg: wat is Slow Stitiching eigenlijk?
En dan aan het werk…


Het was meteen leuk. Allemaal handwerksters, geïnteresseerd
in allerlei technieken. 
Ze gingen enthousiast aan het werk.
Eén van de dames zei: " je hebt ze stil en aan het werk,
dan doe je het goed". 




De medewerkster van de bibliotheek maakte
foto's  om op hun eigen intranet
verslag te doen.



Één van de dames zei: je weet het meeste wel, 
maar ik heb dat zetje even nodig.
Hoe begin je, inspiratie van anderen en dan gaat het verder vanzelf”.

Conclusie: blije cursisten, blije juf en tevreden bibliotheek medewerkster.









5 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat leuk dat jouw workshop zo geslaagd was.

conny's quilts en creaties zei

Wat leuk dat jouw workshop zo geslaagd was.

conny's quilts en creaties zei

Wat gek, twee x komt mijn reactie in beeld

Janny zei

Leuke workshop en fijn dat iedereen tevreden was.

Anny zei

Als de coronacrisis ons weer wat heeft geleerd is dat je andere creatieven nodig hebt voor inspiratie.