zaterdag 8 april 2023

Knippen en plakken



Mijn hele leven heb ik knipsel verzameld, mijn vader plaagde me er al mee.
De Ikeatrolly heeft mapjes, waarin verschillende soorten knipsels gesorteerd zijn.
Op de werktafel een bakje met “restjes”, dat doosje raakt echt nooit leeg.. Zo bijzonder!
( hetzelfde gaat op voor mijn wasmand met quiltstofjes en die bak met restjes haakgarens).

Vorige week vond ik, bij De Duif, een schattig klein boekje.



En ook dat mooie boekje eronder vroeg om aandacht.




Dit wordt gebruik voor “ schuiven met zinnetjes”. 
Meestal eerst tekst, daarna plaatjes uit de mappen erbij.

Het kleine boekje is voor  de dagelijkse mini collages.

S





3 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Prachtig die collages!

miekequilt zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan. Lekker kleurrijk, mooie zinnen en daardoor mooie collages.
Fijn paasweekend!

Anny zei

Je ziet het al: ik heb even tijd om bij te lezen. Wat zijn ze allemaal geweldig.