zaterdag 20 juni 2020

Rolodex kaartjes en 365 dagen




Omdat de pagina´s in dit boekje zo mooi open liggen,
pas ik de kleuren/sfeer wat bij elkaar aan. 



Bij Café Analog vond ik deze stickers, 
het is grappig om ze in een pagina te verwerken. 

En de rolodexkaartjes?

ja, hoor - wordt aan gewerkt!


(je kunt op de foto's klikken voor een vergroting)
stukjes behang, inpakpapier, meisjessticker van Café Analog,
en getekende figuurtjes uit een die-cut boekje(die vogel met laarsjes bv.)
het schaapje is van een pakje papier.


Ik ben op 26 januari begonnen, al bijna een half jaar bezig. 

3 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt...

miekequilt zei

Wat prachtig allemaal. Ik heb even op het linkje geklikt, wat een mooie dingen zijn er toch te koop.

kaneeltje zei

Ik heb vorige week een collagekaart gemaakt voor mijn vriendin die 50 werd. We gaan samen naar een Flow craft date. Zij is gek op collage maken maar dat is voor mij een hoop stress want ik wil nooit in zulke mooie tijdschriften scheuren en knippen. Gelukkig heb jij daar geen last van!