maandag 15 juni 2020

Zomers haakwerk




Hier (klik) kun je zien, hoe ik mijn oude project terug vond:
lieve kleurtjes - handig in verschillende koffertjes.
In de afgelopen weken zijn er zeker 50 nieuwe zeshoekjes
bij gekomen en ben ik ook bezig ze aan elkaar te haken. 


Die roosjes schuiven ook over de bodem van het koffertje:
als ik nu eens een eenvoudige ondergrond haak, dan kunnen
ze daar op bevestigd worden en doen ze mee. 
Gelukkig vond ik ook genoeg zacht grijs voor de tussenrand. 





Nog iets terug gevonden: dit doosje was de verpakking van een Frans kaasje -
prima geschikt om er de Angel cards in te bewaren. 
Ken je die? Op elk kaartje staat een woord. Je trekt (regelmatig/elke dag)
een kaartje en denkt na over het woord van die dag. 
Jaren geleden regelmatig gebruikt, nu zitten ze in dit doosje, wat ik er speciaal
voor bewerkt heb. 


Leuk om weer eens in te kijken. 

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat een lief haakwerk... Ga je de roosjes op de zeshoekjes vast maken? Het rustige grijs ertussen is een goeie vondst!
Angel cards ken ik niet, maar je hebt daar wel een heel mooi doosje voor!
Fijne dag, groetjes v. Elizabeth

miekequilt zei

Wat een enig haakwerk. Leuk die zachte kleuren. En die roosjes erop maken het af.
Het doosje heb je mooi gemaakt.

kaneeltje zei

Leuk dat je het werkje weer opgepakt hebt, heerlijke kleurtjes.
En weer iets gevonden, leuk opgepimpt dat kaasdoosje.
Engelenkaarten heb ik even gegoogeld maar zijn niet mijn ding.

Willy zei

Dat haakwerkje komt nu goed van pas. Mooie kleuren om mee te werken.
Wat heb je het kaasdoosje mooi omgetoverd.