donderdag 14 mei 2020

Gestaag werken aan projecten


Eerst een nieuwe aanwinst - stond als koopje bij die gele supermarkt..
Nu, overgezet in een ruimere pot staat hij blij op de tuintafel 
en gooit de ene knop na de andere open.


de projecten:
het "oude" haakwerk is een feestje



(ik ben ook dol op mooie koffertjes,zoals je ziet)
linker koffertje wordt gevuld met de voorraad - nu 50 verschillende combinaties.
Rechts, de voorraad katoen -het lijkt niet zo snel minder te worden ;-))

Nu ga ik toch eerst wat aan het dekentje zetten. 
Qua voorraad garen zou het gemakkelijk een éénpersoonsdeken kunnen 
worden. Maar dat ga ik toch niet doen - formaat babydekentje
lijkt me leuker. 

Een heel ander project:
zelfgemaakte kaarten ruilen.

Op de site van IHanna vond ik de aankondiging:
10 kaarten maken - techniek was vrij,
begin mei versturen.




Met deze schattige meisjesstickers was het simpel om
10 kaarten te maken in mijn favoriete techniek:
collage.
Intussen zijn ze onderweg: 6 naar de USA, 2 naar Australië en
2 in Europa.
Nu afwachten wat er terugkomt....

Het laatste project is het-elke-dag-een pagina-boekje.

Het roze boekje, ooit gekocht bij de Wereldwinkel,  is intussen vol.


de laatste pagina:


Gelukkig was er nog een zelfgemaakt boekje om in verder te gaan.




Omslag van stof, een oude corsage als versiering.
Binnenkant ook stof, prettig formaat van de pagina's.





5 opmerkingen:

kaneeltje zei

Wat een mooi boekje dat van stof! En een heerlijke verzameling in je koffertjes, je bent nog wel even zoet

Antoinette van Schaik zei

Prachtige verzamelingen, je hebt een mooi kleurgevoel.

conny's quilts en creaties zei

Wat een fijn blogje met inspirerende fotos

miekequilt zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Spannend om te zien wat je terugkrijgt. Laat je het op je blog zien? Je koffertjes zijn enig, en de katoen past er mooi in/ bij.

Elizabeth zei

Ik zie teveel leuke dingen hier, Irene.. Wat gaaf die kleine koffertjes met bolletjes en gehaakte zeshoekjes!
En dan die kaarten; dat is toch top om te maken en te krijgen.. Dat moet ik ook eens proberen!
Groetjes, Elizabeth