vrijdag 1 mei 2020

Uitdagingen aangaan



Natuurlijk de dagelijkse rolodexkaartjes,
een uitdaging die me goed afgaat.
Het is vooral de discipline, verder is het echt “spelen”.


Op de site van Ihanna kun je meedoen met een kaartenruil.
Nog nooit de tijd voor genomen, nu lukt het prima.


Kijk, een kleine uitstalling van wat er klaar ligt.
Je maakt er tien, begin mei krijgen we van Hanna 
de adressen en gaan we versturen.
Spannend!


Op de site van de Travelling Bookbinder zag ik dit mooie bouwwerken.
Een werkje van nog geen kwartier, dan heb je dit: een boekje
met kleine zakjes aan de binnenkant. De Bookbinder heeft het zelf gedaan met een klas,
de kinderen hebben er bemoedigende woorden ingestoken.

Maar de grootste uitdaging is nu: hoe krijg ik deze foto’s op met
pas geopende instagramaccount? De foto’s erop lukt al, nu nog tekstjes toevoegen 
en leren, hoe je moet taggen.
Gaat vást lukken, ik heb de tijd...


3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Je bent heerlijk bezig! Ik ben weg van je Rolodex... wow...
Instagram moet je een beetje door krijgen, je kunt ook info vinden hoe je e.e.a.moet doen hè...
Fijn weekend!

miekequilt zei

Instagram ken ik niet. Maar het gaat je vast lukken. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, daar worden weer veel mensen blij van. En hopelijk krijg je kunstwerkjes terug.

Anny zei

Dat taggen lukt ook nog niet zo goed bij mij...en dat gedoe met die tekstjes. Ik gun mezelf gewoon geen tijd om er eens goed in te duiken. Leuk dat je meedoet met Hanna. Ben heel benieuwd welke kaarten je terugkrijgt. Er zit zo te zien wel een thema in. Ikzie iedere keer iemand met een boodschappentas.