donderdag 28 mei 2020

Ruilen....


Er zijn nu 8 kaartjes van de Ihanna swap binnengekomen.
Als de postbode haar fiets neerzet, veer ik omhoog:
komt ze bij ons?
eenvoudig genoegen....
Binnenkort maak ik een groepsfoto!

Toen ik nog een quilter was, waren ATC's,
(artist's trading cards),
zeg maar visitekaartjes van een creatief ;-))
Op het blog van Miekequilt zag ik, dat zij ook een ruil
opgezet had. Oei...ook weer heel leuk om te doen,
wat zijn ze mooi!



Mijn eigen verzameling kwam te voorschijn:


zulke mooie kaartjes bewaar je toch?


Deze heb ik zelf nog liggen: gemaakt van een restantlapje
van de bekende winkel Jan Sikkes (alleen in Noord-Nederland,
geloof ik), artistiekelingen met fictieve namen.
Ik kan  niet meer ruilen, vanwege het oude mailadres.




Wat ik ook niet ruil: deze 4 rolodexkaartjes. 
Ik vond de grappige zwart/wit gezichtjes in een Flow mindfulness uitgave
van een paar jaar geleden.

2 opmerkingen:

Marguerite zei

Je hebt weer hele leuke kaartjes gemaakt

miekequilt zei

Dat gaat goed, met de ruil. Ik was een beetje bang dat je niet veel reacties zou krijgen, maar het gaat toch goed.
De atc ruil was leuk, heel veel mooie kaartjes gekregen. Die van jou zijn ook leuk.