zondag 1 maart 2020

Creatief met Rolodex


Hier (klik) liet ik zien, dat ik de kaartjes van een ouderwetsche rolodox
aan het "beplakken" ben.
Het is echt heel leuk om te doen, ze zijn niet zo groot.
Het is een uitdaging om er iets van te maken. 


Gisteravond een paar neergelegd om eens goed te bekijken.





oud boekpagina's, mooi papier, stempels - alles kun je gebruiken.

Als ik mijn kaartje-voor-de-dag af heb,
dan is het Traveller's Notebook aan de buurt: ook een pagina per dag.


de zilveren bloemen en krullen zijn geknipt uit een behang staal,
zal wel bij de Karwei wegkomen


die oranje dingen zijn insekten, van een oude kalenderpagina



soms gaat het ineens over twee pagina's.
Leuk werk, gewoon spelen eigenlijk.


3 opmerkingen:

Anny zei

Wat ben je heerlijk bezig. Ik loop altijd behang mee te nemen uit de bouwmarkt... En wat zijn die kleine kaartjes leuk. Valt nog niet mee om je zo te limiteren.

Elizabeth zei

Echt heel gaaf, die kaartjes! En knap dat je ook elke dag een bladzijde doet...
Mijn papier ligt weer een beetje stil; de breinaalden trekken teveel...

miekequilt zei

O wat ben je toch creatief bezig. Die Rolodex is echt super, ik ga er ook eens naar kijken in de kringloop. Heel inspirerend wat je doet.