vrijdag 7 februari 2020

Iets nieuws bedacht?

Tijdens de verhuizing van de bibliotheek,
toen er overal opgeruimd werd, 
vond ik een Rolodex, compleet met kaartjes.
Hopeloos ouderwets, natuurlijk en daarom aan de kant gezet.

Het hield mij wel bezig,
die kaartjes zijn toch geweldig - een kans voor heel veel creativiteit.
"Neem toch mee", zei collega. "Jij ziet er iets in,
straks ligt het in de container!"

Okee, mee naar huis.
Ik keek er een tijdje naar en begon kaartjes te beplakken,
net als in mijn Traveller's Noteboekjes.

Leuk om te doen, vooral als er over een tijdje 
heel veel gedaan zijn.


Dit is het resultaat tot nu toe
(klik op de foto voor een vergroting).

Kom ik op Instagram een nieuwe hype tegen...
je snapt het al,
er zijn meer mensen mee bezig, het hing in de lucht.
In 2015 heeft Heidi Schwapp er al een eigen variatie van gemaakt. 
Ik ga gewoon verder mijn oude rolodexje.




6 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Leuk bedacht en het ziet er al mooi uit.

Elizabeth zei

Geweldig dat je zo'n ding hebt! Ik ben er lang naar op zoek. Nou ja, op zoek.. niet actief, maar ik let wel altijd op of ik zoiets tegenkom in de kringloopwinkel bv.
Heel leuk hoe je hier mee bezig bent!

Marguerite zei

Wat leuk.
En zo heeft het een tweede leven

Willy zei

Leuke manier om het zo te gebruiken. Mooie kaarten allemaal.

In de weer zei

Dit is een super idee, ga er eens over denken, wij hebben er ook een !

Anny zei

Oh, wat zijn ze leuk!