maandag 26 oktober 2015

Zo heerlijk rustig....


Zondagmorgenwandeling
even over de brugleuning hangen
om van het heldere uitzicht
te genieten.

Zo stil...
zulk mooi weer..

Weet je wat? Even naar Harlingen rijden?



parkeren bij de Stenen Man (even op de foto klikken voor meer info)

en dan de dijk over,
daar het je uitzicht!


yess...
wat een heerlijke plek voor je ochtendloopje!






Er wordt zelfs al gezeild,
ook van die vroege vogels!


er zijn meer mensen, die komen genieten van de 
heerlijke ochtend - lekker met de hond op 
het strand, kindjes met fietsjes...
en het is nog maar half tien!


Na de koffie (thuis) haalt ActionMan de bollen
binnen. Het zijn mijn amaryllisbollen,
die de hele zomer buiten gestaan hebben.
Eentje heeft er zelfs een jonkie bij gekregen.
Nu eerst laten drogen en
kijken of er knoppen komen.




Maandagmorgen, zelfde tijd als gisteren -
serieuze zaken: wat voor type ben je?
Welk type is je collega?
En je klant?
(ik ben groen, introvert).


3 opmerkingen:

nelleke markesteijn zei

Eén begrip greep me meteen in je verhaal: de Stenen Man! Ik heb hem nog nooit (bewust iig) gezien, maar het lied waarin hij een rol speelt is mijn liefste Friese lied: Der't de stjinnen man syn aegen, stoarje lit, oer fjild en strân ... enz. Dus vooral sweet memories!
Lieve groet, Nelleke

Marguerite zei

Wat wonen we toch mooi he!
En allemaal zo dicht bij huis...

Marloeskreatief zei

Wat is nederland toch mooi