dinsdag 6 oktober 2015

Journal 52



Vorige week was het onderwerp bij Journal52 : I am - 
best moeilijk: wie ben ik - hoe laat je dat zien?

Tijdens de laatste scholingsbijeenkomst hebben we het gehad over de manier waarop je met klanten omgaat. Wat vind je leuk aan je werk?

Ik blijk een sociaal/praktische instelling te hebben, klantencontact vind ik leuk om te doen.
Helpen, bezig zijn met oplossingen, zorgen dat de omgeving prettig is, zulke dingen.
Komt nog bij, dat ik van nature introvert ben - beetje afwachtend, liever op de achtergrond.

Wel een pagina waard...

Het hele werkstukje bestaat uit meerdere servetjeslagen. De stippenrondjes
komen hier goed van pas. De (vredes)duif (=Irene), is ook deel van een servetje geweest. 
De madonnafiguur is een plaatje uit de Flow, met bijgetekende ranken.

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Je het het thema mooi uitgewerkt, vind ik. Fijn dat je het vanuit de bevindingen van je cursus kon invullen. Wat het is zo lastig... je weet best dingen van jezelf, maar soms kom je juist heel anders over. Ik heb m'n gezin gevraagd om response...
Maar ook het gebruik van de servettenlaagjes vind ik super... Oh, waarom heb ik vorig jaar toch alle decoratieservetten naar de kringloop gebracht???

Groetjes, Elizabeth

hobbyshop fugeltsje zei

Super mooi hoe je de thema i am hebt uitgewerkt.
Groetjes Miranda

Mapi zei

Oh wat mooi ...
lieve groet,
Mapi