dinsdag 5 maart 2013

Bellen van geluk - journaling


Vandaag vond ik deze afwrijfletters bij de boekhandel. Ze moesten uit het magazijn gehaald worden, toen ik er naar vroeg. Dat wordt tegenwoordig nauwelijks meer gebruikt met al die mogelijkheden van internet - groot, klein, dik en dun, met de computer kan alles wat je wil. Die wrijfletters zijn er maar in één maat. Ik had een paar velletjes in het magazijn van de bieb gevonden. Nog uit de tijd van het échte handwerk in de bibliotheek.....toen je kaartjes typte op een typmachine en foutjes weghaalde met typpex. Toen maakte van alles zelf door te knippen en te plakken op vellen papier.



Hier had ik ze voor nodig, de eerste woorden  'bellen van' had ik al. Alleen het woord "geluk"  moest ik nog maken. Leuk, zo'n schrijflettertje! Had iets groter gemogen, maar het zij zo.

2 opmerkingen:

Anny zei

Wat ben je lekker bezig! Ik word een beetje jaloers want af en toe wil het niet zo lukken.

Marijke zei

Leuk en vrolijk blog heb je, even naar beneden gescrold...die mutskleurtjes zooo mooi!
groetjes van Marijke