zondag 19 februari 2012

Molly Makes vervolg



Dit is de voorplaat van  nummer10 van Molly Makes. Ziet er heel romantisch uit met die schattige polswarmers. Nu ik nog een nummer kan bekijken, zie ik de opbouw van het blad beter. Het is echt een mix tussen wonen/trends (vintage)/knutselen en handwerken. Ik vind het een charmant blad - beetje ouderwetse term. Als ik in Engeland woonde kocht ik het in afwisseling met Country Living en Homes & Antiques. De stijl van wonen, die hierin staat is gezellig, creatief en vindingrijk. Het lijkt allemaal wat minder gestyled als Eigen Huis & Interieur en VT Wonen. Eén van de vaste rubrieken is schijnbaar "het bruidspaar" (ik heb nog maar twee nummers doorgekeken). Niet de bruid-in-het-wit-met -sluier, maar trendy stelletjes,die hun eigen stijl van kleden hebben. Deze keer een bruidsboeket van papieren bloemen (met teksten), beeldig vestje. De bruidegom in spijkerbroek (met omgeslagen pijpen). Ze hebben allebei mooie bruine veterschoenen aan.

Ik vind de prijs wél behoorlijk hoog: 12,50 euro. Zoals ik al zei, in Engeland zou ik het afwisselen met andere bladen, want het is erg leuk.

1 opmerking:

Anny zei

Mollie is leuk, maar duur. Dat bruidspaar, eens even kijken in een oudere aflevering.Nee,daar niet. Maar misschien is het een kort lopende serie.Ik hoor wel van sommige mensen dat ze de advertenties vervelend vinden. Zezijn wel heel makkelijk om te zien of er in de buurt van de familie soms nog een leuke winkel is.