zaterdag 18 februari 2012

Dipje

Valentijntje en ik zitten even in een dipje...


Het leek zo goed te gaan met ons: Ze heeft een mooie achtergrond gekregen, ik vond een mooi hartje, dat rode dingetje is een stukje bruidskant, op zoek naar een goed plekje. En toen, toen ik met glittergaren aan de gang wilde gaan, liet de naaimachine het afweten! Ik moet toegeven, dat ik haar behoorlijk verwaarloosd heb, de laatste maanden, maar om daar nu wraak op te nemen...

Action Man erbij: ja, de stekker zit erin! Het voetje zit ook goed! Er zit geen garen klem! Ik bedoel maar, voordat je daar iemand bij roept, sjek je zulke dingen toch eerst zelf?

"Het zou de aandrijfriem wel eens kunnen zijn.." Oookeee, dat vraag om harde actie: naar de volgende stad met de patiënte.

Tja, even rustig aan dan maar. Beetje nadenken over die roze vlakken op de achtergrond: wel/niet iets mee doen?

Toen sloeg het noodlot bij mij toe: een geweldige verkoudheid heeft me gevloerd. Zo erg zelfs, dat ik me ZIEK gemeld heb. En ik heb zelfs geen energie om verder iets voor Valentijntje te bedenken. Het ergste is, dat ik niet mee kan gaan naar de Handwerkbeurs in Zwolle....

Geen opmerkingen: