woensdag 14 augustus 2024

Borduren - doorzetten!

 


Hier zat ik laatst mee in mijn maag:
wat dácht ik, toen ik deze bloemen op
die kleine lapjes prutste?!

Dus... doorzetten en overnieuw!!


Ze liggen nu weer klaar om aan elkaar gezet worden.


Intussen heb ik de andere lapjes op maat afgeregen.
Zo is het beter te zien, waar ik kan gaan naaien.

Nu nog beslissen of het met de hand of beter
met de naaimachine kan.




Dit is de afbeelding die bij de patronen staat.
Dat plaatje sprak me indertijd heel erg aan.


En wat deed ik nog meer met die warmte?
Een collage maken:




heerlijk werk!
Ik weet niet meer bij wie ik deze bijzondere collageboeken zag,
 maar  ik vind ze geweldig en bestelde eentje via Amazon.
Heel bijzondere afbeeldingen, heel inspirerend.






5 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Heel mooi borduurwerk, prachtig patroon. Succes
Groetnis Annie

conny's quilts en creaties zei

Mooi borduurwerk en een leuke collage Irene.

Hannie de Beer zei

Een prachtig ontwerp en fraai borduurwerk! Leuke collage. Nooit geweten dat er collage boeken zijn?

Marjan zei

Twee keer dezelfde bloemen borduren, moedig! Ik zie zo snel niet wat er niet goed is aan de eerste twee?
Ja de collage-soup boeken zijn heerlijk hé. Welke heb je gekocht? Ik heb vorige week mijn tweede boek gekocht (a little bit of this and that), het is een kleiner boekje waarmee ik nog niet mag spelen, want hij is voor op reis 🤭.
Veel plezier met de volgende collages!

miekequilt zei

Wat een enige borduurwerkjes. Tja, als het niet naar je zin is, is uithalen en opnieuw maken het enige wat je kan doen hè. De collage is weer enig. Wat een leuke tip, die collageboeken.