donderdag 29 februari 2024

Boekentip - Het Honingpad

 







Hoera, een nieuw boek van Cristina Caboni!

 Het Honingpad is het verhaal van Alice, die in Parijs

woont, waar ze bijen houdt op het dak van haar appartement.

Ze heeft er een sterke band mee, maar op een dag zijn ze

ineens verdwenen.

Dat is het begin van run grote omslag in haar leven: haar zusje

overlijdt en draagt de zorg voor haar dochtertje over aan Alice. 

Om meer te weten te komen over de vader van het kind én over 

het zusje zelf, waar ze al een paar jaar geen contact meer had,

vertrekt Alice met de baby naar Sardinië. 

Sardinië betekende veel voor haar zusje.


Het boek sluit aan op De Bijenkoningin. Je kúnt ze apart

lezen, maar allebei is nog mooier. 

Het zijn heerlijke verhalen over de kracht van vrouwen,

samenwerken voor een groter goed en de locatie

is het stralende middelpunt. 

Cristina Caboni heeft al meerdere boeken geschreven.

Hier vind je een lijst, dan de boeken, die ik gelezen heb. 

1 opmerking:

miekequilt zei

Ik heb ze meteen op mijn bieb lijst gezet. Het was een beetje druk hier, dus las ik niet veel. Maar nu heb ik echt weer zin, dus bedankt voor de tips.