dinsdag 6 april 2021

Projecten afgerond

 




  Buiten wordt het snel donker -
niet alleen vanwege alweer een hagelbui
maar ook omdat het avond is.

Ik ben een beetje van slag omdat  ik twee lange
projecten heb afgesloten:
de rolodex is vol: begonnen op 23 januari 2020
is het laatste kaartje van 31 maart 2021.

Ook de dagelijkse pagina's zijn klaar.
Ik begon met de "creatieve gymoefeningen"
op 23 november 2019. Leuk om iets te hebben,
als ik met pensioen zou zijn.
Het is goed gelukt om elke dag iets te maken -
steeds een nieuw boekje vinden als er eentje vol raakt,
zorgde voor genoeg uitdaging: formaat, kleur van de pagina's,
 papiersoort - doen met wat je aan mooie papiertjes hebt...
Alleen de dagen na het overlijden van mijn moeder
gingen minder, de fut is er wat uit.
 de laatste pagina in het Happinez dagboek is van 24 maart.







Nu ben ik zoekende - verder met textiel?
Restverwerking?
Slow stitching is ook een optie.

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Alsof je een heel spannend dik boek hebt uitgelezen... En dan val je in een gat.
Je happinez boek is toch nog niet vol, of begrijp ik dat verkeerd?
Er komt wel weer iets .. !

conny's quilts en creaties zei

Fijn dat je er zo fijn mee bezig bent geweest. De inspiratie zal wel terugkomen als je weer in wat rustiger tijden komt. Verdriet heeft tijd nodig. Sterkte.

miekequilt zei

Wat een mooie boekjes. Logisch dat het bij het overlijden van je moeder wat minder was, maar wat een mooie stapel herinneringen heb je gemaakt. En nu? Ik denk dat zich wel iets aan zal dienen, je bent te creatief om niets te doen.