maandag 15 oktober 2018

Kalm aan..



Afgelopen week deed ik, noodgedwongen, even kalm aan.
Na een erg leuk dagje Groningen op zaterdag, werd ik de zondag daarna
overvallen door een flinke verkoudheid.
Niet gek, als er in je omgeving allerlei verkouden tiepjes voorbijkomen.

Maandagmorgen kon ik niet eens meer praten!

Dus... stapje achteruit en dan kun je extra genieten van de kleine 
dingen, waar anders niet op gelet wordt:
de herfstzon in de tuin,


een vergeten bakje met bollen, die erg hun best staan te doen


een kat, die voor de zekerheid extra goed op je past


Toen ik weer wat energie kreeg, gingen we samen in het atelier
aan de gang: vrouwtje lekker rommelen, poes verzorgt de sfeer...


breiwerk schiet lekker op
(maar is intussen toch weer uitgehaald en opnieuw begonnen met nóg dikkere naalden)



En, o ja, er kwamen ook nog twee mannen de trap opknappen.
Jeetje, vond Julia, dat is een verandering.....
Nee, zo bleef het niet, er ligt nu heerlijk zacht tapijt op.



We gaan er weer voor, een dagje uitlenen in Sneek!




6 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Fijn dat je alweeropknapt, beterschap! Groetjes

Marguerite zei

Gelukkig gaat het weer wat beter met je.
Hier in huis waaide ook wat rond, had er twee ziek.
Maar mij kregen ze, de ziektekiemen, niet te pakken...

Anny zei

Oh, gelukkig, je bent weer op de been. Vaak is dan ook een beetje rommelen niet echt leuk!

Elizabeth zei

Och heden, je was één van de velen... Zie het zoveel om me heen; snotverkouden, zere keel, licht grieperig.. Dan moet je even gas terug nemen aan goed aan jezelf denken.
Wat is Julia toch een prachtige poes! En ze weet zelfs waar ze zich hoort te wassen...
Groetjes, Elizabeth

kaneeltje zei

Gelukkig ben je al weer opgeknapt, misschien nog wat verkouden. Soms ook fijn om het even rustiger aan te doen....

sanpiseth40 zei

I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
ดูหนังออนไลน์