zaterdag 22 maart 2014

Randje per week


Net als vroeger op school ben ik weer opgelucht, als ik mijn "huiswerk" af heb. En waarom, want het is immers geen wedstrijd - zit ingebouwd, denk ik...

De kleur van de appeltjes is toch zo gebleven, hoewel ik de middelste twee een tintje lichter gedaan heb. Op de foto niet zo goed zichtbaar, maar de scherpte van het helle oranje wordt een beetje afgezwakt door die twee in een ander tintje. Adam en Eva staan er ook netjes bij...op naar de volgende patroontjes: soldaatjes, zag ik. Leuk!

Intussen nog iets gemaakt: een tasje voor het RandjesProject:


Ik kwam het tegen bij Atelier Steekjes en Kruisjes en, ondanks het mooie kistje van Action, wat ik laatst in gebruik nam, vond ik toch, dat er bij moest. Keurig verzorgd pakketje, eenvoudig te maken, meteen in gebruik genomen. Misschien denk je nu: leuke foto, maar waarom een vork erbij? Nou....die is gebruikt om dat hele kleine strikje, op het scharenhoudertje, voor elkaar te krijgen. Eerst vreselijk zitten prutsen om dat korte stukje lint te strikken, maar WWW biedt uitkomst: even googlen op "mini strikjes", de site van doopsuikerblue&pink geeft je duidelijke foto's om het perfecte strikje te maken. Daar gebruik je de vork bij...

(even naar beneden scrollen - eerst vult ze zakjes met doopsuikers).

En o, ja: het tasje is er ook in een rode uitvoering.


4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Ik loop zo achter met blogjes, dat ik wel lees, maar even zo een fijn weekeinden toe wil wensen
Groetjes Joke

Anny zei

Stijvlol hoor, dat prachtige zakje voor je randjes. En ja, het voelt als echt huiswerk!

Richt zei

Randjes per week.....lees en zie er heel veel voorbijkomen en nee..ik ben nog niet besmet! Ik vraag me wel af....wat doe je met zo'n 'randjes lap' ???
Fijn weekend!
Groetjes Richt

Willy zei

Dat is een prachtig opbergzakje voor je randjes, die ik ook erg mooi vind worden.