zondag 2 maart 2014

Zondagactiviteiten


Er wordt druk gewerkt aan de verzameling knipsels voor het roodborstjesboek van Ankie. Het thema is bekend, nu komt de sprokkelfase. Intussen is Ankie een Give Away op haar blog - je kunt één van haar boekjes krijgen! Kijk maar op haar blog om verdere details te lezen, het is echt de moeite waard - elke boekje is uniek!

Ik heb ook een boek - mijn eigen blogboek: 



Je kunt bij Blog2Print een papieren uitgave van je blogberichten bestellen. Na alle perikelen met het "verdwenen" blog bij weblog, leek het me de moeite waard om dit te doen. Toen ik ook nog een pagina met kortingscoupons vond (regelmatig kijken voor speciale acties), was het snel geregeld. Het is helemaal niet moeilijk en het resultaat is heel mooi.



Het ziet er heel anders uit dan op een scherm. Best leuk, eigenlijk.... 



2 opmerkingen:

Ankie zei

Ben benieuwd, dat boek is prachtig, een mooi idee. Bedankt voor je melding over de give away, je mag zelf natuurlijk ook meedoen, groetjes ankie

Anny zei

Zo'n blogboek lijkt me inderdaad erg leuk. Toch eens even kijken!