dinsdag 25 juli 2023

Een Affo!

 


Dit doosje met een duistere titel zat in de "voorraden".
Geen idee waar ik het weg heb, misschien nog uit de bibliotheek-tijd?



Ik maakte een soort boekomslag van katoen en zijderestjes.
Een cirkel van aparte stof als ondergrond voor de oude
knoop, die zichtbaar moest door het gat .
Ook de achterkant moest iets hebben, daar vond ik 
nog meer knoopjes voor. 




Ook de bodem van het doosje is aangekleed, 
met een stukjes behandeling eronder
kreeg de cirkel een focus.


Uiteindelijk werd het geen boekje maar een zakje.
De hele tijd, terwijl ik er aan werkte, zocht ik 
naar " iets" als tegenhanger van de titel op het doosje. 


Ik vond dit kaartje van het winterkoninkje,
laatst hoorde ik er eentje zingen.
Onvoorstelbaar wat je dan hoort. 
Je bent een geluksvogel, als die in je tuin woont!


Heel blij mee hoe het geworden is.




2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat ontzettend mooi is het geworden. Een echt kunstwerkje, zoveel creativiteit te zien! Super.

Elizabeth zei

Degene die het duistere doosje opent, staat versteld... Wat een prachtige tegenhanger heb je gemaakt! Een proces, dat steeds weer een beetje groeit en uiteindelijk is het dan toch echt AF. Heel mooi, Irene!