zondag 6 februari 2022

Afwisseling van spijs




Kijk eens: de engel krijgt gestalte.
Met een zelfkantje en wat organzalint
is hij netjes aangekleed.
Nu nog bedenken, hoe het takje vastgezet moet worden. 


En omdat afwisseling van spijs 
doet eten ben ik alweer met iets nieuws
begonnen.
Het boekje is gemaakt van quiltvulling van katoen.
Een mooie ondergrond voor de lapjes en het borduurwerk.


En waar dit nu weer van komt?
Supergoof had vorige week op instagram een foto
van binnen gekomen stoffen. 
Daar zag ik dit geweldige lapje met vrouwenkopjes.
Even contact leggen en daar waren de dames:
ik had het boekje klaar en ze waren meteen enthousiast!





                             

Het is een feestje:
alle meubelstaaltjes, zijderestanten en kantjes
passen er mooi in. 
(sorry voor het lapje met naalden)
 

4 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuk boekje wordt dat zo met die dames. Geweldig stofje.

miekequilt zei

Wat leuk !! Ik vind het super zoals je van een klein lapje zoiets moois maakt.

Elizabeth zei

En zo groeit je broekspijp steeds een beetje, zonder langer te worden:)
Dat boekje vind ik enig! Wat kun je daar heerlijk je fantasie in kwijt en lekker ordenen en stylen...

In de weer zei

wat een schitterend boekje en wat een leuke stof met de vrouwenkopjes !