zondag 3 juli 2022

Oh, ja - de Engel!




detail met het " zijdje" - de vlinder
en een toepasselijk stukje zelfkant



Ik zie, dat mijn laatste stukje, waar de engel in voorkomt, van februari is.

Daarna kwam dat geinige stofje met die meisjeskopjes
voorbij en moest daar heel nodig een boekje van gemaakt worden. 

Tutterdetut....dat kan zo niet!

De Engel zit intussen op een ondergrond van een oud servet,
geverfd met thee - gekreukeld en wat afgebonden voor een beetje extra.

Daarna om de achterkant van een oude atlas gespannen,
zodat het een stevig werkstuk wordt. 
De Engel is zelf ook nog wat extra aangekleed



                                                   Nu ga ik de achterkant netjes afwerken, 
                                              zodat je niet meer kunt zien, hoe ik het takje
vastgezet heb. 

 

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Ze is PRACHTIG. Heel leuk om te lezen hoe ze is ontstaan en hoe je er steeds verder mee gaat.

Anny zei

Hier lukt reageren dus wel. Het gaat wel anders dan vroeger. (zei grootmoeder) Ik ben gewoon ingelogd via mijn blog. En die engel: prachtig! Maar dat wist je al.