woensdag 18 augustus 2021

Slow stitching


Ik denk na over deze quote boven een artikel in een nummer
van het blad Uppercase.








Ben ik misschien onbewust bezig van alles op een rijtje te zetten 
nu ik met kleine stukjes stof en een veelvoud aan steken bezig ben?
Misschien heeft het te maken met rustig bezig kunnen zijn
en zo na te denken over gebeurtenissen in de wereld 
en in mijn omgeving. 

In mijn vorige blogje had ik het over het oranje stukje
aan de linkerkant. Het zit vast en aan de rechterkant is
ook iets van oranje gekomen. 
Daarna legde ik het op zijde- en velourstalen uit de voorraad.
Dat geeft het wat meer body en de kleur van het velours
neigt naar de oranje/steenrode kleur van het kleine lapje.

Nu weer verder denken: hoe nu verder?


1 opmerking:

miekequilt zei

Wat heerlijk om lekker rustig bezig te kunnen zijn. Misschien maakt de naderende herfst je ook wat stiller?