dinsdag 4 augustus 2020

`Huiswerk`



Hier is mijn "huiswerk" boek - het is vol!
In mei  was het nog dun en slap, nu is het lekker stevig geworden.
Al die "plak"pagina's geven de omslag van stof nu volume. 
Ik weet niet, hoe je deze activiteit noemt: gluepage's, daily pages,
"lekker knippen en plakken"

Nog een paar pagina's:



Linkerpagina is met een gelli afdruk "uit de voorraad"


Te weinig inspiratie, maar een mooie afsluiting. 


De verzameling boekjes - begonnen eind november 2019


Heel verschillend....


Vandaag gestart in een totaal ander boekje - die zwarte pagina's
zijn wel weer een uitdaging.

6 opmerkingen:

Marguerite zei

Mooie verzameling zo bij elkaar.
Ben benieuwd naar het zwarte bladzijden boekje

Willy zei

Dat is mooi huiswerk. Op een zwarte ondergrond kunnen wel mooie creaties ontstaan. Veel plezier met je huiswerk.

Anny zei

Oh, het plezier spat eraf! Hoe je het precies noemt weet ik niet. Ik hou het altijd mar op mixed media of journals. Het is wel een indrukwekkende stapel. Van deze juf krijg je een 10 voor je huiswerk.

In de weer zei

Een hele stapel creativiteit ligt daar.
Succes met de zwarte pagina’s, zal ook wel lukken om er wat moois van te maken daar ben ik van overtuigd.

miekequilt zei

Wat een prachtige stapel papierwerk. Een mooie herinnering aan een raar jaar.

Elizabeth zei

Inspirerend mooi! Zo´n boekje met zwarte bladzijden is weer heel wat ander..., maar wel gaaf!