zondag 17 november 2019

Zondagmiddag in het atelier




Het is heerlijk op een rustige zondagmiddag bezig te zijn.
Mijn laatste boekje is intussen in gebruik genomen±
er is veel te schrijven over de gebeurtenissen in de bieb..






 Ook weer een paar collages gemaakt. 
Simpel - wat zit er in het knipselbakje?
Daar moet het van gemaakt worden. 







Daarna nog een leuk werkstukje van The Travelling Bookbinder
met één lange strook vouw je pagina's voor een boekje.
Je vult het met papiertjes uit je voorraad.

Ik plakte er ook nog een snippertjeswerkje op.
Daar ligt het dan: 11 x 8 cm. 
Leuk cadeautje.

Ik zie hier nog heel veelmogelijkheden:
andere omslag, andere velletjes voor de pagina's,
sluiting veranderen....

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Jij noemt het simpel, ik vind het prachtig.

Elizabeth zei

Heerlijk om zo in alle rust bezig te zijn... lekker ontspannend ook.
Dat je dat kan - alleen het knipselbakje - ik pak altijd veel te veel en verlies het overzicht en blijf dan maar zoeken en bekritiseren ... en dan heb je nog niks...
Wat een leuk boekje van zo'n lange strook! Ga ik morgen ook eens proberen...
Groetjes, en fijne avond.

Anny zei

Je boeken zijn prachtig! Rachel Hazell maakt zulke leuke boeken. En haar ontwerpen zijn ook echt haalbaar. Ik volg haar op Instagram.