vrijdag 12 april 2019

Dapne´s boekje


















Alle registers zijn opengeslagen: diverse bakjes met knipsel staan voor het grijpen,
want het komt allemaal van pas. Kaarten en papier uit de Flow, stickers, lintjes..





Het omslag is hier en daar al bewerkt, maar heeft nog wel wat nodig;
die rand onderaan en dat rondje, waar "cadeaupapier" in staat.





Maar de bladzijdes vorderen goed.


grappige bladwijzer,



Het thema is "verjaardag" met  overal mogelijkheden
om kaartjes, teksten achter flapjes te steken
of misschien in de verschillende zakjes.

Nog niet klaar, maar schiet toch wel op.





En laat ik nu een aankleedpopje terug vinden!
Zorgvuldig bewaard... 

6 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een mooi boekje wordt dat!
Oh ja die aankleedpopjes, zó leuk. Het brengt jeugdherinneringen naar boven; ik heb er veel mee gespeeld en weet nog dat ik er altijd van baalde als er weer een lipje kapot ging na het vele heen en weer buigen....☺️

Truus zei

Leuk boek ben je aan het maken Irene.
Is het project waar oa Marjan aan werkt ook niet iets voor jou?
Zulke poppetjes hadden wij vroeger ook en veel mee gespeeld samen met mijn zusje.
Gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Elizabeth zei

Enig om te zien hoe jij ook alles van tevoren uitstalt... Fijn alles bij de hand, maar ook voor de inspiratie.
Wat een leuk boekje wordt het! Helemaal samengesteld zoals jij het wil..
Ik vind het formaat ook mooi!

Marguerite zei

Alweer zo'n super leuk boekje..

Willy zei

Je bent een mooi boekje aan het maken. Leuke vrolijke inhoud.
Wat een leuk oud aankleedpopje.

kaneeltje zei

Weer heerlijk frutselen! Ja en wie wat bewaart....