vrijdag 8 februari 2019

Daar worden we blij van!







ActionMan is door hem zelf beter verklaard 
en dat moest gevierd worden:
op naar het Rasterhofpark aan de rand van Sneek.
Wandelingetje in de vroege morgen en zoeken naar
de kudde, die daar graast.

Het kalfje bleef lief staan te kijken en ook de andere koe
graasde rustig door, toen we voorbij liepen.
Het was fris - nét een dun laagje ijs op het meer in de verte.
En daar zagen we ook al wat van het voorjaar!




Thuis ben ik ook bezig geweest - steeds meer opruimen
en dan word ik zó blij van het resultaat:
Het oude kistje is netjes ingeruimd met mooi afvalpapier


Een stuk zwart inpakpapier, wat aan de andere kant goudkleurig is..
en dan hartjes punchen uit een goudkleurig bonbondoosje..
mmm.....heerlijk!


Helemaal blij van het pakketje uit Zweden
een linnen jurkje en dat rolletje 
(met een groen lintje erom)
is een tuniek. 
Sinds ik de reis naar Zweden deed,met Handwerken
zonder Grenzen,
ben ik een fan van Gudrun Sjöden.
We hebben toen een bezoek gebracht aan
één van haar winkels in Stockholm en
krijgen uitleg van één van de dames van het ontwerpteam.

Afgelopen jaar kreeg ik regelmatig hun catalogus toegestuurd.
Het was opgevallen, dat ik al heel lang niets gekocht had ;-))




Dat vind ik dan weer erg leuk: lekker bladeren en streepjes 
zetten bij de dingen die leuk  zijn.

Met Kerst hadden ze een extra mooie collectie, daar bestelde ik iets van:
het rode jurkje rechtsboven.

Dat beviel zó goed,dat ik nu een roze linnen jurk en nog een tuniek
besteld heb. Je krijgt het in een vrolijke groen/witte verpakking - 
een zak van afbreekbaar plastic.
Hier (klik) vind je meer achtergrondinformatie over het bedrijf.





4 opmerkingen:

Anny zei

Fantastische aankopen heb je gedaan! Gudrun Sjoden heeft zoveel moois! En wat een lief kistje. Gelukkig ben ik niet de enige in Nederland die fanatiek opruimt.

Willy zei

Jullie zijn nog net heerlijk in het zonnetje naar buiten geweest. Mooie beesten zijn het.
Mooie aankopen van Gudrun.

Elizabeth zei

Soms moet je het roer even omgooien en erop uit gaan! Wat een heerlijke wandeling maakten jullie. Ik heb me voorgenomen om ook iedere dag een half uur te gaan wandelen, zit veel te veel binnen (te knutselen..). Wat handig dat je je papiertjes zo hebt gerangschikt; krijg je meteen inspiratie van!
Ik ga eens even kijken bij Gudrun via je linkje... Hopelijk kun je die leuke techniek al snel dragen!
Groetjes, Elizabeth

kaneeltje zei

Ik kijk ook graag naar de plaatjes van Gudrun Sjöden, alleen nog nooit iets besteld.