zaterdag 30 mei 2015

Op stap


Oh, oh, wat moest ik dringend naar Groningen....;-))
Al weer een hele tijd geleden, dat ik bij de Martini langs gelopen was...
en ik had een he-le-boel boodschapjes...

Dus, met ActionMan, altijd even goeiig.., daar gingen we vanmorgen.
En dat hebben we geweten! 
Wat een buien hebben we gehad: onweer, hagel en buien, niet te weinig!

Maar, nu even serieus: We zijn vandaag erg leuk naar Groningen geweest.
Ik had gelezen, dat Dille & Kamille een winkel in de Stad geopend hebben - 
hoeven we niet meer naar Zwolle...

En ja, leuk! 
Leuk! 
Leuk!




Daarna hadden we afgesproken bij de winkel van Van der Velde, maar die was verhuisd...
En dat is me een mooie winkel op een superplek:



aan de Grote Markt, met uitzicht op het oude Goudkantoor..


Dit is het uitzicht, als je boven aan de leestafel zit


deze bedoel ik - met koffie en iets lekkers, is dat even fijn!


De trap met teksten (de poster is van de Maand van het Spannende Boek, die op 1 juni begint)


special kinderhoekje

verder zo genoten van alle mooie boeken, dat ik vergat foto's te nemen...

Even een groepsfoto van de aankopen?


Een beeldig reisdagboekje van Dille & Kamille met een kaartje waar een zakje thee bij gesloten is, verf in dezelfde kleuren als de Retreat, een metalen kisje van Tilda (de laatste, kreeg ik met korting mee) en lieve plakplaatjes ook van Tilda - alles bij Pipoos gevonden.

Er is ook genoten van koffie, aankopen gedaan op de markt en mensen gekeken -
kortom: lekker in de wereld gezien!

7 opmerkingen:

Monica zei

Jammer van de buitjes, maar zo te zien hebben jullie super leuke winkels bezocht en is het een leuke dag geweest.

Elizabeth zei

Wat een heerlijk dagje! Tja, wij hadden vanmorgen ook buien, met onweer zelfs...
Maar voor de rest van de dag viel het hard mee.
Je hebt leuke dingen aangeschaft. En wat is Groningen mooi!

Gonny zei

Als we in NL zijn moeten we toch ook eens naar Groningen. Ik ben er nog nooit geweest! Doe je niet snel als je in de Randstad woont. Maar nu verblijven we als we in NL zijn altijd in Friesland, tussen Drachten en Appelscha, dus dan is het niet ver.
Jij hebt in elk geval heerlijk genoten!

conny's quilts en creaties zei

Oh wat leuk Dille en Kamille. Daar ga ik gauw eens langs. Altijd erg leuk om even naar Stad te gaan, zoals wij Groningers dat noemen...

marijna zei

Een waardevol dagje Groningen geweest. Het blijft een gezellige stad.Jij hebt er van genoten...

lien zei

Leuke inkopen heb je gedaan!

Marguerite zei

Moet bekennen dat ik nog nooit in Groningen ben geweest. Ziet er gezellig uit. Leuke aankopen heb je gedaan. En dille en kamille daar kom je nooit met lege handen vandaan.