zondag 26 oktober 2014

Even ZENNN....



Even genieten van onze ochtendwandeling - "wat een ruimte...." zei de visite uit de Randstad gisteren. Dan kijk je er weer  met andere ogen naar. Even over het hek hangen en in de verte staren: de boerderijen, het vee, het torenspitsje van één dorp verderop.

Vroeger heb ik ook in de Randstad gewoond (twee hoog boven - een klein appartementje - dolblij, dat ik zoiets moois voor mezelf had...). Nu ben ik, na een bezoek aan Rotterdam, zo blij als het verkeer, na Hoorn, rustiger wordt. Het laatste stuk over de Afsluitdijk is zo fijn - het water is altijd anders, de luchten schitterend, heerlijk ver uitkijken...

Maar goed, waar hadden we het over? 
O ja, even ZENNN..

hoever is het met de verschillende werkstukken?


Het roodborstjes boekje wordt steeds dikker en steeds leuker. 
Nog geen foto's, die komen later!
De Randjes, dan?

"Nog 9 weken" staat er op de site
De lap begint al behoorlijk vol te worden - er is nog 40 cm. ruimte..



En dan volgend jaar weer verder? 
Ik weet nog niet of ik weer mee doe. 
Er is van alles blijven liggen, sinds ik me voornam om "bij" te blijven.
Even over nadenken...

Breiwerk?
Jazeker! De plooirand voor het uiteinde is opgezet. Daar ben ik trots op - 
vorig jaar heb ik er nogal mee zitten tobben - een paar honderd steken 
op een bijzondere manier. Je kunt het hier nog een keertje nalezen..


Zie je dit kleine knoopjes? Dat is de Channel Island opzet.. 
Moest ik opzoeken, nooit van gehoord.
YouTube erbij....
super: 


Geen opmerkingen: