zondag 26 januari 2014

Molly Makes 36 of: hoe is het met de fijne motoriek?





Deze week lag nummer 36 van Molly Makes in de brievenbus - wat een schattige voorplaat! Elk nummer komt met een projectje: dit keer een hartjesbroche. Ik weet niet, hoe het bij andere abonnées gaat - bij mij gaat zoiets eerst even in een doosje....




Het is intussen al een aardige verzameling geworden en vanmorgen besloot ik het hartje te gaan maken. Zonde, al die zakjes op te sparen! Dus, muziekje aan en beginnen maar:


malletjes maken van de onderdelen, zorgvuldig uitknippen


netjes op elkaar leggen .......passen ze niet!
 De hartjes niet en de witte banier sluit ook niet goed aan.

Grrrr, bijknippen dan maar..
en je moet ook niet denken, dat ik daar 
LOVE 
op zet!
Beetje dwars vanmorgen...


Maar SMILE is wel leuk, daar kun je wel mee te voorschijn komen.
Gelukkig is mijn fijne motoriek aardig ontwikkeld,
de letters zijn ongeveer een cm. hoog!
Dat schaartje met de fijne puntjes is nu een uitkomst.


Zover is het nu, lettertjes vastgeplakt, bloemen en blaadjes geknipt. Eerst de lijm laten drogen - een paar tijdschriften erop voor het gewicht. 



Ik ga soep maken - Indiase wortelsoep - recept van JUMBO!

3 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een leuk tijdschrift en wat een leuk hart
Fijne zondag groetjes Joke

Anoniem zei

Het is inderdaad een schatje. Al die tatoeage achtlingen ontwerpjes hebben wel wat. Het vogeltje op de cover is ook al zo lief. Nee, vervelen hoeven we ons nog niet. Anny van rafels en rozen.

Richt zei

Hoi Irene,
Wat een mooi " smile "hart heb je er van gemaakt en dat dankzij je dwarsigheid van vanmorgen! Ik kreeg een "smile" op mijn gezicht toen ik het las.
Groetjes Richt