maandag 27 januari 2014

Mijn retro tattoo

 
Zover was het gistermorgen: nog een beetje schuiven met de bloemetjes, maar de letters zijn goed.


Tadaah - en zo is het geworden! 
Het bijgesloten speldje zit ook al opgenaaid - ik ga 'm vanmiddag in de uitlening dragen. Zo vrolijk, dat moet de wereld in.


Eerst nog even bij de engel...

De ontwerpster is Zoe Larkins, als je op haar naam klikt kun je zien, wat ze nog meer aan grappige dingen ontwerpt. Amy Whinehouse was ook een fan. Nu begrijp ik ook, waarom het hele alfabet op het patronenblad staat: je wordt aangemoedigd om je eigen tekst op de banner te zetten!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk, leuk! Hoe was de wortelsoep? Ik heb hier een recept met knolselderij. Dat wil ik graag eens proberen. Anny van rafels en rozen. ( ik kan moeilijk reacties plaatsen via blogger... De reactieformulieren reageren niet.)

Ankie zei

grappig groetjes ankie