dinsdag 2 november 2010

Verlegen fotomodel

Op de Weefmarkt in Hoorn, afgelopen zomer, kocht ik een breipatroon voor een sjaal. Het patroon heet: Wave en is heel geschikt voor xe9xe9n bol wol. Nxe9t wat ik nodig had. Ik koop graag een mooie bol garen, die dan bij de voorraad komt te liggen.Dat zit me dan ook weer wat dwars: er moet toch eigenlijk iets mee gedaan worden. Nu kan ik allerlei garens ervoor gebruiken. Het patroon is van Dutch Knitting Design. Als je op de link klikt, zie je de sjaal ook op een foto.

Leuk patroon, helemaal niet moeilijk. Nxe9t iets voor in de tuin, op de bank, in de trein (wat ik deed - naar Londen). Ik gebruikte NORO garen: Kureyon Sock Yarn grappig garen met dik/dunne stukken.

Ik heb een fotomodel gevonden om het resultaat te showen:

Wave sjaal 003 
Ze heet Laura en is een beetje verlegen, ik moest haar overreden om nog een foto te kunnen maken.

Wave sjaal 002 
Zo komt de sjaal nog beter uit. Ik heb het werk goed opgespannen, zodat de golfjes er goed in zitten.

Geen opmerkingen: