dinsdag 30 november 2010

Textieldagje thuis


Ik hoef me vandaag pas om een uur of zes in de bieb te melden, heerlijk! Even in huis bezig en daarna op mijn kamertje aan de gang met het werkstuk van vorige week. Toen ben ik bij de Ganzerik begonnen aan een niuew vlechtwerk/boekomslag. Voor het eerst bij de quiltgroep, die daar een paar keer in het winterseizoen samen komt.
Ankie had al, geïnspireerd door mijn boekomslag, wat voorbeelden gemaakt.
027
022
Dit is mijn weefwerkje, zoals het er tussen de middag uitzag.
026
Een paar wwefwerkjes liggen in de winkel te drogen. We hebben er nl. glitterlijm over uitgesmeerd. Ken je dat? Ik kocht het bij de HEMA. De Action heeft het ook. Beide winkels hebben het nu bij de kerstspullen liggen - voor het maken van kaarten. Je spuit het in lijnen of kloddertjes op je stoffen en smeert het daarna uit. Goed laten drogen bv. met je fxf6hn. Daarna leg je er organza overheen.
001
Zo ziet het er nu uit: organza er op en schuiven met bloemen als versiering.

Geen opmerkingen: