maandag 15 november 2010

Keuken afbraak

Maandagmorgen, 08.15 uur:

Maandag 15 nov 001 
Ik moet even meehelpen, dan is het gepiept - het kookgedeelte is eruit gezaagd. Nu de leidingen aansluiten, dan kunnen we in de bijkeuken gaan koken.

Voor ik naar mijn werk ga, nog een paar brokjes neerleggen voor ActionGirl. zij is gewend op het aanrecht te eten.

Maandag 15 nov 005 

Maandagmiddag, 12.15 uur:

Maandag 15 nov 010 
Aanrecht weggebroken - (neergestort), afvoer afgebroken (bleek bijna verstopt te zijn) - leidingen doorgetrokken, nog geen water, geen gas. Boterhammetje eten. Hulp is gebeld, komt binnen, werkoverleg. Ik vertrek weer naar de bieb.

Maandag 15 nov 016 
Maandagavond, 18.30 uur. Mijn tijdelijke designkeuken na de afwas. Er was een maaltijd, je kunt koken. Helemaal okee! ActionMan trekt zich terug op de bank. Morgen gaan de tegels eraan, alleen weten ze dat nog niet....

Geen opmerkingen: