zondag 16 mei 2010

Rommelmarktvondsten


Behalve het lieve boekje, links, heb ik alles op de rommelmarkt gevonden. Ik ga, denk ik, een nieuwe verzameling beginnen: schelpendoosjes. Mijn Beppe had vroeger ook eentje - een vierkant, hoog doosje, helemaal beplakt met prachtige schelpen. Die zoek ik dus eigenlijk... Maar goed, vorige week vond mijn moeder het ronde doosje. Ik had gisteren veel geluk door het kleine hartvormige doosje en het sterretje (met tafereeltje) te vinden. Binnenkort krijg ik er nog eentje bij, die al ergens voor me klaar staat. Dat lijkt erop!

Verder een paar grote letters om in m'n boekjes te gebruiken. Ik heb nog staan twijfelen bij een witte, gehaakte sprei. Helemaal weer in... over m'n bed leggen? Niet meegenomen, maar wel een beetje spijt van. Het boekje is nieuw - is het geen schatje?

ps. wie heeft er nog een mooi schelpendoosje in de kast staan? Ik wil het graag overnemen, het krijgt een prima tehuis: een mooi verlichte vitrine met veel aandacht.

Geen opmerkingen: