woensdag 26 mei 2010

Chelsea Flowershow

Jaaa, ik lig er weer plat voor: de Chelsea Flowershow is weer op tv. Elke avond van 9-10 zit ik geconcentreed te wachten op de uitleg van Alan, Joe en de anderen. Gister was de dag van de prijzen: wie heeft er gold? Ik ben eerst maar eens naar de site gegaan. Hier vind je nu al foto's xe9n video's van allerlei tuinen.  Je kunt zelf op thema zoeken. Elk jaar weer een feest om naar te kijken: de ontwerpers, de winkeliers met hun schitterende stands, de planten, de landen met themastands...

Toch ben ik niet een geweldige tuinier, ik dxe9nk er niet over om naar Londen af te reizen en me in het gewoel te storten. Maar, ik geniet bijzonder van de hele week Flower Show! Vooral hoe ze met de camera de planten aaien, details laten zien, bijtjes/vogels die in de tuinen scharrelen....

Kijk eens in de Green & Black's Rain Forrest Garden en hier kun je op nog meer foto's klikken en in de tuin staan.  De techniek staat voor niets!

Geen opmerkingen: