zaterdag 8 mei 2010

Art quilten: boekomslag


Dit is de zijkant van het boekomslag - ik heb het al in vorm gesneden en nu ben ik kraaltjes en pailletten aan het toevoegen. 



Hier is de omslagkant. Ook hier heb ik overtollige stof, rondom de blaadjes, weggeknipt. Bij de ene bloem ga ik borduurwerk toevoegen. Ik denk, nog wat knoopjessteken, bij de andere misschien ook nog kraaltjes.
Ik heb de lagen op elkaar geplakt met dubbelzijdig plakvlieseline. Dat maakt het moeilijk om te bewerken. De naald heeft moeite om er door te komen. Als ik er nog eens mee bezig ga, (ik denk het wel) dan doe ik er gewone plakvlieseline tussen. Door het dubbelzijdige vlieseline te gebruiken heb ik wel een meteen een mooie achterkant gekregen.

1 opmerking:

Mien B. zei

Dat ziet er bijzonder en heel mooi uit !