woensdag 13 december 2023

Het gaat een stuk beter!




Kijk eens! 

Het gaat nu prima, een 

keurig patroon aan de voorkant

en de achterkant wordt ook heel mooi. 

Het patroon is van Drops: Mexican Sunset.

Ik ben bijna aan het hielstuk toe, nu

weer goed lezen, want het is toch wel heel anders

als je vanaf de teen breit. 



Het Dankbaarheid Journal stagneert op deze pagina:

Dankbaar voor bomen.

De bedoeling is, dat je een favoriete boom kiest,

een achtergrond maakt, die de seizoenen uitbeeldt

en daar dan die boom overheen zet.

Je maakt die boom apart, met waterverf.

Nu heb ik geen ervaring met tekenen en ook niet met

waterverf en een favoriete boom is ook een dingetje...

Dus, ik puzzel, schets en gooi met proppen papier.

Een Keltische boom, gestileerde boom, misschien is er

een kleurplaat waarvan ik iets kan overnemen?



De ondergrond ligt klaar: vier seizoenen 

per ongeluk twee keer winter (links boven en rechts onder)

nu nog een boom vinden!


Dit is de pagina over dankbaarheid voor 

kleine dingen waar je blij van wordt. 

Daar ben ik wel tevreden over.











2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Je sok wordt heel mooi, maar het is dan ook prachtige wol!
Misschien kun je een stap voor stap demo vinden voor bomen tekenen en eerst wat oefenen.
Een kleurplaatboom is vaak zo statisch...
Of gewoon lekker gaan zwieren met een droge kwast en een heel klein beetje onverdunde verf eraan; krijg je fijne steepjes/takjes... Eerst oefenen hoor... Het zou zonde zijn als je de mooie achtergrond verpest!

Dineke Ugen zei

Wat vind ik je boompagina mooi. En heel bizonder!!